Missie en visie
Opleidingen
Supervisiekunde
Missie
Mijn missie met Krachtig Vooruit is om mensen die vastlopen een nieuwe impuls te geven, zodat ze kunnen doorbreken naar een nieuwe toekomst waarin ze volledig zichzelf kunnen zijn. Op deze manier kunnen ze niet alleen hun eigen kwaliteiten ontdekken, maar ook leren deze in te zetten om haalbare doelen te bereiken die passen bij hun wensen.
Visie
Mijn visie is dat we samen meer kunnen bereiken en dat iedereen hieraan een mooie bijdrage kan leveren met de juiste visie, steun en mate van betrokkenheid.
Daarom zet ik mij graag vol passie in vanuit de kwaliteiten die ik opgebouwd heb in mijn loopbaan.
Mijn werkwijze
Via mijn werkwijze en presentie laat ik zien en ervaren dat ik grote waarde hecht aan inclusie en gelijkwaardigheid. Dit doe ik door constant het non-verbale contact met mijn cliënten op peil te houden en dit als warme basis te gebruiken voor het verstevigen van het gezamenlijk leerproces dat ons naar het gewenste resultaat kan leiden.
In het kader hiervan heb ik hieronder in kaart gebracht wat mij en mijn aanpak uniek maakt. Dit zijn de volgende elementen:
Het bewustzijn van de eigen mogelijkheden, de motivatie en het doorzettingsvermogen van de betrokkenen versterken. Dit doe ik door hen te begeleiden naar hun kern, door de situaties die zij inbrengen vanuit verschillende perspectieven te verkennen en zo tot voor hen haalbare handelingsalternatieven te komen.
Het systeem van de betrokkenen zien als middel om tot nieuwe resultaten te komen, die ook duurzaam zijn. Hierbij stel ik de groei van de betrokkenen centraal en herkader ik de situaties waarin ze vastgelopen zijn tot leeromgeving. Vanuit dit perspectief kan elke uitdaging verrassende winst opleveren.
In communicatie met anderen de nadruk leggen op verbinding en emotionele intelligentie als persoonlijk ontwikkelpunt meenemen. Dit doe ik door zelfreflectie aan te dragen als groei-instrument en de betrokkenen middelen aan te reiken om hier met gemak en vertrouwen over te communiceren (o.a. Yucel-methode).